wtorek, 5 kwietnia 2011

Własna lista dystrybucyjna - część 2 Narzędzia

Ostatnio napisałem że utworzenie listy jest potrzebne aby utrzymać relację z czytelnikami strony.
Nasunęła mi się jeszcze jedna uwaga bo co z tego że relacja z czytelnikiem jest - po co ona - ano po to że jeśli ktoś cię lepiej pozna to więcej ci zaufa, a jeśli zaufa to twoja sugestia co do produktów będzie się bardziej liczyć. Od twojej uczciwości będzie zależeć czy nie zmarnujesz tego zaufania. Jeśli zechcesz wciskać coś co do czego sam nie jesteś zbytnio przekonany to sam wiesz co o tobie pomyśli twój czytelnik.
Napisałem też o idei działania automatycznego spersonalizowanego autorespondera a dziś omówię szczegóły.
Na anglojęzycznych stronach internetu można znaleźć sporo narzędzi typu inteligentny autoresponder, jednak moim celem nie jest utrudnianie Ci życia lecz maksymalne ułatwienie. Na polskim rynku pojawił się jakiś czas temu w pełni darmowy autoresponder, skonstruował go Piotr Majewski Twórca bardzo słynnej swego czasu strony dla ebiznesmenów CNEB.pl (czas na ebiznes). Sam bardzo często korzystałem z zawartej tam wiedzy w początkach mojej przygody z zarabianiem w internecie, ale do rzeczy. Wejdź teraz na stronę Freebot.pl i załóż konto. Potrzebujesz dysponować jedynie zwykłym adresem email lub aliasem pocztowym (inną nazwą twojego konta pocztowego). Zacznij już teraz. zapoznaj się z nim. Jeśli nie masz konta pocztowego (w co wątpię) załóż je teraz w dowolnym portalu (gmail.com na stronie google.com, wp.pl, onet.pl, o2.pl, interia.pl-poczta.fm) zajmie ci to najwyżej kilka minut. Nie zwlekaj - stosuj zasadę aby od razu wykorzystywać zdobytą wiedzę - to podstawa sukcesu.
Niebawem kolejna lekcja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz