Dłuższy czas moje główne dochody ze stron stanowił link w systemie Linklift. Obecnie mam wrażenie że firma ta zmieniła podejście w przyjmowaniu zleceń od reklamodawców, co moim zdaniem może być dla nich nieco odstraszające. O ile pamiętam wcześniej wybór reklamobiorcy był dostępny online obecnie reklamodawcy muszą uzgadniać kampanię telefonicznie. Mam wrażenie że krok ten podjęto "w trosce o dobro" reklamodawcy, co swoją drogą jest dobrym posunięciem. Reklamodawcy mogli wybierać sami gdzie będą wyświetlać się ich linki a często (z braku ich dostatecznej wiedzy) na pewno skutkowało to niskim współczynnikiem CTR takiej kampani reklamowej.
Na LinkLift na pewno nie mogłem nigdy narzekać i teraz też nie mam powodu jedynie martwi mnie to mało optymalne podejście.
Sprostowanie: Jest też możliwość zamówienia kampanii drogą email, co znacznie zmienia sens tego co napisałem wcześniej.
Na LinkLift na pewno nie mogłem nigdy narzekać i teraz też nie mam powodu jedynie martwi mnie to mało optymalne podejście.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz