Jeśli zajmujesz się tworzeniem treści te kilka uwag zaczerpniętych z książki Gerrego Mc Governa pt. Content Critical może być dla Ciebie ważne:
1. Publokowanie jest jak kontrola jakości - odrzucasz dużą część treści którą masz ochotę opublikować.
2. W publikowaniu "mniej znaczy więcej" ważna treść jest precyzyjna i skupiona na celu.
3. Czytelnik jest królem - jeśli nikt nie czyta twojej treści to po prostu "nie istniejesz" Twórcy treści, którzy nie rozumieją swoich czytelników rychło wypadają z biznesu.
4.Czas publikowania - jest krytyczny - nie wystarczy mieć rewelacyjnej treści ważne jest czy dostarczysz ją czytelnikom zanim zrobi to twoja konkurencja.
5.Publikowanie to biznes gdzie zyski pochodzą z treści. Dobry wydawca wie jak zarobić pieniądze na treści pośrednio lub bezpośrednio.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz